1. Idėjos sukūrimas
Kam skirta Jūsų svetainė, kokią funkciją ji turi atlikti? Kartu išsiaiškinsime, kas yra Jūsų klientai ir ko jie tikisi aplankę Jūsų „biurą“ internete.
2. Gera vartotojo patirtis
Patogi ir greita navigacija, įtikinantis dizainas ir tinkamai pateikti produktai – atrodo tiek mažai reikia, kad elektroninė parduotuvė būtų sėkminga. Tačiau nuoširdžiai stebimės, kodėl tiek daug rimtų įmonių to dar neturi.
3. Atgalinis ryšys arba konversijos
Konversijos – pagrindinis efektyvaus verslo rodiklis, procentaliai rodantis el. parduotuvės lankytojų virsmą klientais arba tai, kiek svetainės lankytojų atliko Jūsų norimą veiksmą. Drauge, pasitelkdami atsiliepimų monitoringą, lankytojų elgesio analizę ir statistiką, galime padidinti Jūsų paslaugų ar produktų konversijos rodiklį net iki 30 proc.