Kas yra turinio marketingas?
Turinio marketingo tikslas – sukurti produktyvią, informatyvią, bei kūrybingą medžiagą. Kuri bus įdomi, potencialiems klientams (arba žmonėms kurie gali daryti įtaką jūsų klientams). Tai nėra tiesioginis pardavimas, viskas grindžiama pasitikėjimu ar ateities galimybėmis.
Tai sparčiai augantis pardavimo metodas, kuris taikosi į tikslinę auditoriją. Sėkmingai keičiantis senus, ne tokius efektyvius merketingo būdus.
Turinio kūrimo menas
Tie kurie sugeba efektyviai išnaudoti turinio marketingą (angl. – content marketing), pritraukia savo skaitytojus, jie nori grįžti vėl ir vėl, dalinasi turiniu ir plečia žinomumą. Automatiškai didėja ir prekinio ženklo pripažinimas. Vartotojas daugiau sužino apie jūsų įmonę – parodo, kad nesvarbu ką parduodate, bet sugebate pasiūlyti naudingą ir kokybiška informaciją.
Geri turinio kūrėjai (autoriai) - pažadina skaitytojo norą skaityti. O geri turinio marketingo žinovai sukelia norą domėtis, skaityti daugiau. Čia reikia nemažai išmonės ir pastangų, kad galėtum pasirodyti geresnis prieš konkurentus, todėl dedamos pastangos būti unikaliems, atskleisti pridėtinę produkto vertę ir galiausiai rasti viso to harmoningą suliejimą į visumą, kas ir yra – turinys.
Informacijos gausos nauda?
Pasaulis keičiasi. Užtenka pamatyti mažyte reklamos blykstę, ir idėja yra sukuriama tavo galvoje. Vartotojai yra perkraunami tokio tipų skelbimų, bet dauguma prie jų prisitaiko, adaptuojasi ir pradeda juos filtruoti.
Turinio rinkodara tampa būtina verslo įmonėms norinčioms pritraukti klientus, kurie nuolat grįžtų atgal. Jos sėkmingai apeina natūralų žmonių aplinkos filtravimo instinktą – kurio tikslas atmesti reklamą. Žmonės nukreipiami į tai, ką negali pasipriešinti – į tai kas juos iš tikrųjų domina.
Kaip su turimu turiniu pasiekti reikiamą auditoriją?
Tiesiog sukurti gerą turinį, nepakanka. Kas iš to jei jūs turėsite aukščiausios klasės straipsnį, bet jo niekas nematys?
Siūlomi keli būdai padaryti jūsų turinį matomu, bei randamu:
-
Natūrali paieška (SEO)
-
El. paštas
-
Socialinė media
-
Mokama reklama
Išvados
Vis daugiau ir daugiau įmonių ieško naujų, inovatyvių būdų, integruoti savo prekes, bei prekinius ženklus į tai ką žmonės nori pamatyti.
Gero, kokybiško turinio rašymas, privers skaitytoją ne tik grįžti atgal, bet ir pasidalinti teikiama informacija su draugais ar pažystamais, kurie natūraliai skatins dalintis ir kitus. Vienas skaitytojas gali pritraukti šimtus lankytojų į jūsų įmonę iš viso pasaulio. Tai būtent tokia reklama kokios nori visi, bet negali pasiekti su standartinėmis reklamos paslaugomis.