10 naudingų Google Analytic informacijos skydelių
Surinktos informacijos turėjimas yra labai svarbus priimant svarbius sprendimus, ypatingai internetinės reklamos kontekste. Bet filtruoti visą Google esančią informaciją yra labai sudėtinga ir kainuoja daug laiko.
Pasirinktinės ataskaitos ir panelės- dvi Google analitikų galimybės- gali padėti internetinės prekybos vadybininkas viska pasiekti greitai ir patogiai. Kai pasirinktinės ataskaitos gali prisikasti iki pačių giliausių duomenų požemių, beveik be jokių limitų, palečių formatas yra sudarytas iš daugiausiai 12 valdiklių ( skyrelių), su daugiausiai 10 eilučių per valdiklį. Paletės gali būti sukurtos specifinėms kompanijoms ar internetinės ekonomikos kompanijoms. Jos yra labai naudingos norint priimti greitus ir efektyvius sprendimus. Kiekviena Google analitiko ataskaita gali susidaryti iš daugiausiai 20 palečių. Čia yra 10 individualizuotų palečių kurias kiekvienas internetinės parduotuvės savininkas turėtų naudoti.
1. Skydelis internetinei prekybai (pajamoms).
Šiam skydeliui, pagrindinės metrikos padeda jums peržiūrėti jūsų pajamas, puslapių peržiūras, peržiūrėjimus ir pardavimus.
Jūs galite toliau filtruoti skydelį iki išplėstinių segmentų.
2. Mobilių įrenginių skydelis
Kai visos 12 paskirų yra pilnai naudojamos, paletė padeda plančetinių kompiuterių ir mobiliai reklamai suprasti duomenis lengviau ir greičiau. Populiariausios paskyros (visos kurios gali būti suindividualizuotos), mano manymu yra sekančios.
- „High Bounce“ mobilieji telefonai. Padeda jums atskirti prietaisus kurie gali turėti nesklandumų prisitaikymo sistemoje arba daug strigti.
- Populiariausias mobilusis turinys. Suranda pačius populiariausius puslapius mobiliajame telefone ir planšetiniame kompiuteryje.
- Socialūs šaltiniai ir veiksmai. Yra labai naudinga norint pamatyti socialinį populiarumą turinio mobiliajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje.
- Pajamos ir mobiliųjų telefonų ir vidutiniška užsakymų vertė. Per sekundę leidžia suprasti jūsų pajamas ir vidutinišką vertę iš užsakymų.
- Mobili prieš puslapio pajamas. Pyrago formos diagrama, kuri pabrėžia mobiliųjų telefonų sukurtas totalias pajamas.
- Mobilaus krepšelio apleidimo greitis. Leidžia jums matyti krepšelių apleidimą per kelias sekundes.
- Mobilieji produktai. Sužinokite, kurie produktai yra patys populiariausi mobiliuosiuose telefonuose (ir planšetiniuose kompiuteriuose taipogi)
3. ResponseTap Elektroninės prekybos skydelis
Čia yra greitas ir lengvai suprantamas gidas apie elektroninės reklamos paletę, kuri susikoncentruoja ties sandorio metrika. Mano mėgstamiausi valdikliai yra „ Sandorių vardai pagal savaitės dieną“, juostinė diagrama kuri parodo visus sandorius kiekvieną savaitės dieną, taipogi „Sandoriai per valandą“, kuris rodo visus sandorius padarytus per valandą. Elektroninės reklamos vadybininkas galėtų pasinaudoti šiomis paletėmis, kad sukurti gyvybiškesnį tiesioginį kontaktą su klientais, labai užimtu laiku.
4. SEO skydelis: populiariausio turinio ir raktinių žodžių paieška
Netgi su raktiniu žodžiu duomenys, ši Optimizavimo Paieškos Sistemos paletė būtų labai naudinga vidutinio dydžio ir dideliems internetinės prekybos verslų savininkams, nes ji praneša apie duomenys nuo 5 iki 10 procentų natūralaus eismo. Šią paletę būtina turėti, nes jis atskleidžia:
- Pagrindinius lankomus puslapius;
- Organinius puslapius, kuriuose vyko daugiausiai pokalbių ( arba buvo įvykdyta daugiausiai tikslų);
- Septynis (arba daugiau) raktažodžių , kurie dažniausiai iniciavo pokalbius ( priklausomai nuo jūsų pokalbių nustatymų);
- 5 ar daugiau raktažodžius, 3 (arba daugiau raktažodžių),
- 2arba daugiau raktažodžių arba 1( arba daugiau) raktažodžių, kurie iniciavo pokalbius.
5.Viskas viename - skydelis apie el. prekyba
Ši ataskaita naudoja 12 valdiklių limitą, su keliomis pačiomis svarbiausiomis elektrinės prekybos sandorių metrikomis. Didelė, spalvota juostinė diagrama pavadinta „ Elektroninių pokalbių reitingas pagal turinį ir prietaiso kategoriją“, yra pilna detalių pokalbių greičio kiekvieno prietaiso tipo, naudojama kompiuteriuose, mobiliuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ten yra taipogi Rutulinė diagrama rodanti „Sandorius per turinį“ , kuri kreipiasi į geriausius 6 kanalus į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį.
Ten taipogi yra atitinkamos lentelės paminėtomis aukščiau paminėtiems grafikams , kartu su standartinėmis elektrinės reklamos metrikomis, tokiomis kaip sandoriai, pokalbių reitingai, ir pajamos. Kitas valdiklis, kuris yra vertas paminėti yra „ Sandoriai ir elektroninės prekybos pokalbių reitingas pagal miestą“, kuris parodo sandorių detales kiekvieno miesto atskirai. Yra įmanoma pritaikyti pagrindinius nustatymus, kad atsisijoti šaltinius ir filtruoti viską pagal produktus, kategorijas ir netgi produkto „SKU“.
6. Socialinių tinklų skydelis
Šios paletės yra pritaikytos geresniam supratimui, kaip viskas vyksta socialinėje žiniasklaidoje. Pagrindiniai rodikliai, kurie yra verti dėmesio yra sekantys:
- „Naujų lankytojų įsigijimas iš socialinių tinklų“, ataskaita, kuri parodo procentėliai kiek naujų veiksmų buvo įsigyta per socialinę žiniasklaidą, tam, kad jūs galėtumėte geriau suprasti, kaip socialinė žiniasklaidą veikia jūsų puslapio populiarumą.
- „Socialiniai apsilankymai ir kokybė iš mobiliųjų telefonų“ ataskaita kuri peržvelgia socialinį eismą mobiliuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose.
- Vieni iš pačių svarbiausių duomenų internetinės prekybos vadybininkui yra iš sekančios ataskaitos „ Pajamos už kiekvieną apsilankymą ir vertė kiekvieno socialinio tinklo“, kuris parodo pajamas iš socialinio judėjimo, kaip ir kiekvieno apsilankymo vertę.
- Kaip žiniasklaida padeda tavo prekės vardui? Ši paletė jums apdeda peržvelgti veiklą ne svetainėje, veiklą svetainėje, pokalbius ir rezultatus, ir tai palengvina jūsų galimybes matyti naudotojų veiklą pokalbio metu.
7. AdWords naudingumo apžvalga
Ši paletė padeda jums peržvelgti kaip veikia ūsų Google reklaminiai žodžiai, jums neprisijungiant prie savo Google reklaminių žodžių paskyros. Ši paletė jums leidžia pamatyti visą metriką reklaminių žodžių, taipogi kaip ir eismo metriką kuri yra reikalinga norint greitai išanalizuoti jūsų pasirodymą.
Šis valdiklis jums leidžia matyti duomenys apie pačius populiariausius 10 įspūdžių, lankytojus, paspaudimų dažnį, reklamos išlaidas, pokalbius, pokalbių greitį, raktinius žodžius, apsilankymus ir pokalbius per kampaniją ir reklaminę grupę. Kiekvienas valdiklis yra nuoroda į to šaltinio duomenis, kuri leidžia jums sužinoti daugiau apie tam tikrą ataskaitą.
8.Elektronio pašto skydelis
Ši elektroninio pašto marketingo paletė leidžia jums gauti ataskaitą apie marketingo pajamas, atsipirkimo greitį, apsilankymus, dažniausiai lankytinus puslapius iš elektroninės reklamos, geriausiai pasirodančius produktus iš internetinės reklamos, elektroninio pašto kampanijos pasirodymą ir geografinį sandorio pasirodymą (pagal šalį).
9. Prisirišimas, ištikimybė ir srauto augimas
Ši kitokia paletė koncentruojasi ties specifinėmis aparato metrikomis. Bet netgi dar labiau ties sandoriu duomenimis, ji leidžia susijungti metrikoms specifiškai su kompiuteriais, planšetiniais kompiuteriais ir mobiliaisiais telefonais.
- Tai yra labai lengvas būdas suprasti, kaip lankytojai prisiriša prie jūsų turinio iš prietaiso perspektyvos, ir yra kreipiamasi į sekančia metrikas:
- Puslapių peržiūros per puslapį kasdien savaitės bėgyje kiekvienam prietaiso tipui.
- Pasikartojančios lankytojų metrikos kiekvieno prietaiso.
- Puslapiai per apsilankymą ir sugrįžimo greitis kiekvienam prietaisui atskirai.
- Labiausiai įtraukiantys eismo šaltiniai.
Taigi atrodo, kad panelių nauda yra suteikti visą jums reikalingą informaciją, kad jūs galėtumėte analizuoti eismo augimo įžvalgas ir pagerinti pasižadėjimą jūsų puslapiui.
10. 70 Faktų apie lankytojus
Paletė atskleidžia 70 metrikų apie jūsų lankytojus, 10 valdiklių.
- Dažniausios 10 šalių kuriuose gyvena jūsų lankytojai.
- Populiariausi 5 miestai, kur gyvena jūsų puslapio lankytojai.
- Populiariausių 10 naršyklių.
- Populiariausių 10 mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių.
- Prietaisų prekių ženklai.
- Populiariausi 5 kalbos nustatymai.
- Populiarių 10 ekrano rezoliucijų.